Самооцінювання



Самооцінювання забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти проводиться протягом року відповідно до плану роботи закладу.

Функції самооцінювання:

- вивчення та оцінка ефективності функціонування внутрішньої системи з метою поліпшення діяльності закладу;
- отримання порівняльних даних, виявлення динаміки показників якості освіти і визначення факторів впливу на цю динаміку;
- упорядкування інформації про стан і динаміку якості освітнього процесу;
- коригування плану роботи і Стратегії розвитку закладу з урахуванням отриманих результатів.

Види, напрями і строки проведення самооцінювання визначаються додатком 1 до даного Положення.

Напрям

2021/2022 н.р.

2022/2023 н.р.

2023/2024 н.р.

2024/2025 н.р.

Управлінська діяльність

 

 

 

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Оцінювання здобувачів освіти

 

 

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Педагогічна діяльність викладачів

 

 

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Освітнє середовище

 

 

 

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ

Опитування

Бланк

Аналітична довідка

Наказ


Вимірювання напрямів та правил самооцінювання компонент внутрішньої системи здійснюється за кількісними показниками, наведеними у додатку 2 з фіксацією у Бланках самооцінювання за освітніми напрямами, які містять критерії, індикатори, вимоги/правила оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу та внутрішньої системи забезпечення якості освіти за освітніми напрямами (додаток 3) до даного Положення .

 Алгоритм самооцінювання передбачає наступні кроки:

- збір інформації у вигляді спостереження, опитування, інтерв’ю, робота фокус-груп, вивчення документації, самоаналізу тощо;
- аналіз та узагальнення результатів самооцінювання за допомогою аналітичних довідок, порівняльних таблиць, діаграм і т.ін., зіставлення з вербальним шаблоном «ідеального закладу»;
- визначення результатів функціонування системи за кількісною шкалою (додаток 2);
- оцінювання кожного напряму, яке здійснюється шляхом знаходження середньоарифметичного значення отриманих оцінок за кожною з вимог/правил, що входять до напряму за методикою (додаток 4);
- узагальнення, систематизація та оприлюднення результатів, висновки, які слугують для:
а) прийняття управлінських та організаційних рішень;
б) планування заходів щодо вдосконалення системи якості освітньої діяльності та якості освіти, усунення прогалин, виправлення недоліків, коригування плану роботи закладу та (за необхідності) внесення змін до Стратегії розвитку закладу.

Матеріали самооцінювання за напрямками

☝  Освітнє середовище: 
  • бланк самооцінювання 2021/2022 н.р.

☝  Система оцінювання знань здобувачів освіти: 
☝  Педагогічна діяльність педагогічних працівників: 
  • самооцінювання 2021/2022 н.р.
☝   Управлінська діяльність: 
  • бланк самооцінювання 2021/2022 н.р.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякуємо за Ваш коментар!

/* Горизонтальное зеленое меню */ .navbar { background-color: .navbar { .navbar { background-color: ##021203; /* Цвет фона */ overflow: hidden; } } }.navbar a { float: left; display: block; color: #fff; text-align: center; padding: 14px 16px; text-decoration: none; } } }.navbar a:hover { background-color: #39471f; /* Цвет фона при наведении */ } } .navbar a.active { background-color: #517016; /* Цвет фона активной ссылки */ }