Внутрішній моніторинг якості освіти та якості освітньої діяльності проводиться відповідно до затвердженого в закладі Порядку.
Дані, отримані за результатами внутрішнього моніторингу, можуть служити підставою для оцінювання функціонування внутрішньої системи забезпечення освіти у фаховому коледжі, динаміки якісних змін. | Моніторинг оновлення освітньо-професійних програм |
---|
---
..........................................................................................................................
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
| |
|
21.08.2021 р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..........................................................................................................................
..........................................................................................................................
3.1. ОПП "Сестринська справа"
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. ОПП "Лікувальна справа"
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. ОПП "Акушерська справа"
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.4. ОПП "Фармація"
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..........................................................................................................................
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..........................................................................................................................
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..........................................................................................................................
..........................................................................................................................
Кейс 7. Педагогічна діяльність педагогічних працівників
|
Здобувачі освіти |
Педагогічні працівники |
Стейкхолдери |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
Програма |
Аналіз |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..........................................................................................................................
Немає коментарів:
Дописати коментар
Дякуємо за Ваш коментар!